Trafik og omdømme: Hvordan kan du kende den nøjagtige identitet af dine besøgende på webstedet?

Sociale netværkssider skræmme væk besøgende med socialt samvær

De fleste internetbrugere nyder at socialisere med mennesker, de har tillid til og kender. Du er nødt til at tilpasse dine strategier og metoder til præcist at definere dit publikum, hvis du ønsker at drive trafik til hjemmesiden. Det handler ikke om at gøre det nemt for besøgende at klikke på din webadresse, eller klikke på en annonce for din virksomhed gennem linser af dine hyperlinks. Sådan bestemmer du, hvilken trafikkilde der tiltrækker disse besøgende.

Et dårligt ry og en dårlig hjemmeside kan hindre dine chancer for succes i Internet markedsføring. Dette er en vigtig kendsgerning at anerkende. Nogle besøgende søger muligvis efter dig i de søgeresultater, de planlægger at se. Folk, der søger efter anmeldelser om produkter eller tjenester, de er interesseret i, vil gøre det for at finde det rigtige produkt eller tilbyde hjælp.

Kunderne søger kun efter resultater

Kunderne er kun interesseret i resultater, og ikke socialisere eller udforske. De fleste mennesker, der bruger internettet fungere som indikatorer og statistikker, der kan beregnes ved hjælp af kun indikatorer. De hævder at være i stand til at bestemme, hvem der besøger et websted, hvad de gør, hvor længe de bliver på webstedet, og hvilke sider de besøger. Som produktejer skal du følge dine besøgende i detaljer. Du bliver nødt til at indsamle nogle vigtige oplysninger for at identificere dine besøgende.

Se efter populære søgeord

For at identificere dine besøgendes nøjagtige identitet skal du først identificere de søgeord, de bruger, for at finde dig online. Disse søgeord kan bruges til at lære mere om dine besøgendes vaner og adfærd, når du har identificeret dem. Den korrekte brug af søgeord vil hjælpe dig med at identificere markedet for din niche produkt eller tjenester.

Hvis du forstår de besøgendes identitet, kan det hjælpe dig med at identificere de nøgleord, der bragte dem til dit websted. Du kan opleve, at nogle besøgende kun køber, når de når en side eller rører ved et link. Dit websteds konverteringsfrekvens kan øges ved at give forbrugerne mulighed for at købe i deres eget tempo.

Overalt i besøgsforummet er røde kors

Når du har en bedre forståelse af markedet, kan du gøre søgeord forskning for at finde ud af, hvilke søgeord de brugte til at nå dit målmarked. Der vises et rødt kryds på dit link eller websted, hvis der indtastes et nøgleord i søgemaskinen. Dette er et tegn på, at webstedet ikke er relevant for dine besøgende. Det er en fantastisk måde at skræmme væk trafik.

Du bør genoverveje dine bekymringer om ikke at kunne fange folk, der søger efter et bestemt emne eller en bestemt tjeneste. Søgeordsundersøgelser kan hjælpe dig med at finde søgeord, der svarer til det websted, du vil drive trafik til.

Forståelse af resultaterne efter trafik

Når du har en klar forståelse af, hvem dine besøgende er, kan du begynde at forstå deres browservaner og de sider, de besøger. Denne fremgangsmåde vil give nogle resultater. Men i stedet for at spørge, hvorfor dine besøgende ikke får resultater, kan du sandsynligvis gøre noget for at forbedre trafikstrømmen.

Skriv kommentar